Ja mājas lapa ir uzņēmuma seja internetā, tad reklāmas banneri varam uzskatīt par mājas lapas vizītkarti.

Reklāmas banneris internetā ir elektroniska formāta reklāmas sludinājums kādā mājas lapā vai portālā, un tā mērķis ir piesaistīt interneta lietotāju uzmanību, lai novirzītu apmeklētāju plūsmu uz reklāmdevēja mājas lapu. Pastāv trīs izplatītākie reklāmas banneru formāti:

Lai arī interneta reklāmas industrijā pastāv banneru izmēru standarti, atsevišķos portālos tie var būt atšķirīgi, tāpēc reklāmas banneri visbiežāk tiek pielāgoti konkrēta portāla banneru izstrādes nosacījumiem, kas sevī ietver bannera izmērus, svaru (KB), saišu jeb linku formātu un citus rādītājus.

INFOGRAFIKS: Kāpēc reklāmas kampaņām labāk izvēlēties animētos Flash bannerus?
Daži mūsu izstrādātie animētie flash reklāmas banneri

Desmit jautājumi, kas atvieglos bannera izstrādes procesu:

  1. Kādu reakciju Jūs sagaidāt no interneta lietotāja, ieraugot Jūsu banneri?
  2. Kādus rādītājus Jūs izmantosiet bannera un reklāmas kampaņas efektivitātes mērīšanai (Lapas skatījumi, informācijas pieprasījumi, veiktie pirkumi, ...)?
  3. Kas ir Jūsu mērķauditorija (Jaunieši, pieaugušie, vīrieši, sievietes, citi uzņēmumi, ...)?
  4. Vai ir kādi konkrēti reklāmu dizaina paraugi vai stils, kas Jums patīk (Konkurenti, uzņēmumi kuriem vēlaties līdzināties, iespējams, pašiem iepriekš ir izstrādāti veiksmīgi reklāmu dizaina risinājumi)?
  5. Vai esat domājuši par tekstu, kuru vēlaties redzēt bannerī?
  6. Kādi ir uzņēmuma logo lietošanas ierobežojumi, lietotie fonti, krāsas (Varbūt ir pieejama stila grāmata)?
  7. Kādā adresē nonāks lietotājs, uzklikšķinot uz Jūsu bannera (Uzņēmuma sākuma lapa, konkrēta produkta apraksta lapa, aktuālo akciju lapa, ...)?
  8. Kāda veida aicinājums uz rīcību, Jūsuprāt, bannerī būtu nepieciešams (Spied šei, Uzzināt vairāk, Atvērt, Pasūtīt, Pieteikties, cits variants)?
  9. Kādos portālos Jūs plānojat izvietot reklāmu?
  10. Kuros datumos ir ieplānota kampaņa?

Kā norisinās reklāmas bannera izstrāde:

  1. Pēc bannera izstrādei saņemto materiālu izskatīšanas, mēs veltām laiku, lai labāk izprastu produkta vai pakalpojuma specifiku un pašu nozari, jo tikai tādā veidā ir iespējams izstrādāt kvalitatīvu reklāmas banneri.
  2. Lai radītu dizana vienotību, izpētām reklāmdevēja mājas lapu, jo bannera dizains visbiežāk tiek pielāgots klienta mājas lapas dizainam (Krāsas, elementi, kvalitāte, noskaņa).
  3. Ja iepriekš ir sagatavots reklāmas teksts, bannera izstrādē tiek izmantots tas. Pretējā gadījumā mēs piedāvājam kādu variantu no aģentūras puses.
  4. Ņemot vērā nozares tendences un labās prakses piemērus tiek izstrādāts pirmais bannera dizains.
  5. Bannera piedāvājums tiek nosūtīts klientam saskaņošanai, ja nepieciešams, tiek veikti labojumi. Bannera izstrādes cenā ir iekļauta dizaina labošana un saskaņošana līdz piecām (5) reizēm.
  6. Kad klients ar iegūto rezultātu ir apmierināts, nosūtām klientam gatavo banneri brīvai lietošanai.
Interneta reklāmas banneru izstrādes cenrādis

* Cenas norādītas bez PVN.
** Pasūtot SUDRABA vai ZELTA paketes, banneri drīkst būt dažāda izmēra un ar atšķirīgiem dizainiem.
*** Kompleksas kampaņas gadījumā, pasūtot viena dizaina bannerus dažādos izmēros, cena tiek noteikta individuāli.

Ko par mūsu darbu saka citi